Wat doen wij?

Wat doet een professional organizer precies?

Een professional organizer kan zowel zakelijk als privé helpen als je het overzicht kwijt bent.
Een professional organizer biedt advies en begeleiding bij het terugvinden van dat overzicht.
Dit kan gaan over (te veel) dingen in huis, maar ook over een overzicht in je agenda, je bureau, of in je hoofd.

Hoe kun je je tijd zo indelen dat je aan het eind van de dag een voldaan gevoel van overzicht en controle hebt?
Het doel is om een ​​gedragsverandering in gang te zetten die zorgt voor een betere structuur in je leven. En ‘beter’ betekent in dit geval ‘wat het beste bij je past’.

Wat kan het gevolg zijn van de inzet van een professional organizer?
Concreet: een opgeruimde kast, zolder of schuur. Maar vooral: meer rust in huis, hoofd en agenda. Een betere balans in je leven.

Wanneer schakel je een professional organizer in?
-Als er teveel spullen zijn, waardoor de opbergruimte te klein is geworden en je het overzicht kwijt bent
-Bij gebrek aan tijd en overzicht
-Als je vaardigheden wilt leren om dat overzicht terug te krijgen
-Als je verhuist en kleiner gaat wonen
-Als je leven drastisch verandert, zoals bij ziekte, echtscheiding, overlijden, etc

Wat kan een professional organizer voor u doen in het bedrijfsleven?
Op de werkvloer kan de professional organizer inzicht geven in een overzicht van taken en tijdsbesteding. Individuele medewerkers worden begeleid zodat zij de structuur in hun werk en kantoor weer kunnen vinden en behouden. In de tijd van de thuiswerkplekken kan de professional organizer bijdragen aan efficiëntie op een manier die prettig is voor de werknemer en de verhouding tussen werk en privé in evenwicht houdt.